کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم
کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم

تغییرات

چند ماه از آخرین مطلب منتشر شده روی وبلاگ میگذره !! تو این چند ماه اتفاقات خیلی زیادی برای شخص من ، کشور و مردم افتاده ، حالا بعد از این همه مدت و این تغییرات نسبتا زیاد میخوام تمام تلاشم رو به کار بگیرم تا حداقل هفته ای یه مطلب روی وبلاگ منتشر کنم حدس میزنم با توجه به تغییرات زیادی که اتفاق افتاده ، با طیف جدیدی از مطالب توی وبلاگ روبرو بشیم ولی همچنان هدفمون ثابت و پابرحاست ، بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم !!
خیلی کوتاه و گذرا بگم که تو این چند ماه ، سربازیم تموم شده ، یه شغل ثابت دارم ، یعنی معلم و مشاور شدم ( به همین دلیل ممکنه مطالب درسی که به وبلاگ هم مربوط میشه رو تو وبلاگ ببینیم) ، ازدواج کردم و یه سال بزرگتر/پیرتر/به مرگ نزدیگتر شدم
چرا نبودم ؟ . . . بهترین دلیل (بهونه) ای که میتونم بیارم اینه که سرم شلوغ بود و از این حرفاااا !!! یا مثلا بگم که جایی که کار میکردم به اینترنت دسترسی نداشتم !!! و . . . .
امام دلیل نبودم هیچ کدوم از این چیزا نیست ، بعضی از این اتفاقات هم زمان رخ داد تا من از نوشتن [که خیلی دوسش دارم]فاصله بگیرم ، و مهمترین دلیل هم نداشتن حرفی برای نوشتن به علت زیاد شدن مشغله ذهنی و کم شدن مطالعه روزانه بود. نتیجه اخلاقی این که : ازدواج و پیدا کردن یه کار ثابت میتونه حسابی وقت و ذهن شما رو درگیر خودش کنه تا از خوندن و نوشتن دور بمونید.
در هرصورت اینا همش بهونست و من باید به نوشتن ادامه میدادم ، حالا بریم ببینیم که چه چیزایی برای گفتن داریم . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد