کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم
کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم

آمورش نصب کانکی

بعد از پیشنهاد ادمین پیج Linuxiha تو شبکه اجتماعی اینستاگرام برای فرستادن اسکرین شات از دسکتاپ های گنو/لینوکسی ُ من چنتا اسکرین شات براش فرستادم ، ادمین هم یکی رو انتخاب کرد و روی پیج گروه منتشر کرد ، این اسکرین شات :


نظر دوستان به اون کانکی سمت راست صفحه جلب شد ، بعد از رد و بدل شدن چنتا کامنت قرار شد تا ما ( من و ادمین پیج ) یه راهنمای نصب کانکی فارسی آماده کنیم و در اختیار دوستان قرار بدیم ، ما هم یه فایل فشرده شامل یه خانواده کامل از کانکی های Harmattan و فایل آموزش فارسی آماده کردیم تا دوستان بتونن یه کانکی خوشگل روی دسکتاپشون داشته باشن ما قبلا هم درباره کانکی ها صحبت کرده بودیم ، اون مطلب رو حتما از اینجا مطالعه کنید.

لینک دانلود مستقیم فایل فشرده کامل کانکی ها و آموزش.
لینک دانلود مستقیم فایل آموزش با فرمت پی دی اف.

پ.ن : امیدوارم خوب شده باشه ، اگه ایرادی داشت همینجا بهم بگید لطفا

دست صهیونیسم !!

وقتی خبر این حمله های عربستان سعودی به مدرسه ها ، بیمارستان ها و افراد غیر نظامی رو شنیدم بی اختیار یاد ماه رمضون پارسال افتادم ، یاد بچه کشی های اسرائیل ، یاد اون بیمارستان هایی که اسرائیل به این بهونه که حماس داره از توش موشک پرتاب میکنه نابود میکرد، یا اون زن و بچهایی که درسته تو آتیش سوخته بودن یاد اون چند کیلومتر مربع !!! چقدر به هم شبیهن !! دقیقا به شکل میجنگن !! نسل کشی !!! موشک ، بمب باران ، سوزوندن زن ها و بچه ها !!! انگار یه دشمن مشترک دارن !! نمیدونم . . . جالبه که هر دوتا توان جنگ زمینی رو ندارن ! نه عربستان نه اسرائیل ، چون میدونن که در جنگ زمینی قطعا بازنده هستن ، هر دو به یه اندازه ضعیفن ، هر دو بی اندازه شبیهن . . .

البته اگه جای اسرائیل یا عربستان باشیم حق داریم که بریم سمت بچه کشی ، چون موشکای واقعی حماس دقیقا از همون بیمارستانا شلیک میشه ، هر کدوم از اون بچه ها وقتی بزرگ بشن یه مبارز میشن که از صد تا موشک خطرناک تره ، اون بچه ای که پدرش جلو چشمش شهید شده ، اون بچه ای که از کودکی به جنگ عادت کرده ، اون کودکی که مقاومت با گوشت و خونش آمیخته شده ، اون کودکی که تحت هیچ شرایطی دلش با اسرائیل صاف نمیشه !! یا اون کودک یمنی که دیده جنگنده های عربستان سعودی چجوری خونشو خراب کرده . . .  این دوتا حق دارن بچه ها را بُکُشن ، این بچه ها خطرناکترین دشمنانشون هستن . . .



دیگه چه اتفاقی بیاد رخ بده تا بشینیم یکم بیشتر فکر کنیم ؟ چنتا بچه دیگه باید کشته بشن تا ما به خودمون بیایم ؟  داعش باید چند نفر دیگه رو سر ببُره که ما بفهمیم کی ساختتش ؟ النصره داره به نفع کی تو یمن میجنگه ؟ مگه یمن چه گناهی کرده ؟ انقلاب یمن چه فرقی با بقیه ی انقلابا داره که آمریکا مجبور شده مهمترین دوستش در خاورمیانه رو به جنگ انقلاب یمن بفرسته ؟ چرا این چیزا رو کنار هم نمیبینیم ؟ به راحتی چیدن یه پازل کنار هم !!!! تو بچه گی زیاد از این پازلا درست میکردیم . . . . .

پول این داعشم که داریم خودمون میدیم دیگه !!! حالا بلند شو سالی چند میلیون خرج کن هی برو حج عمره ، پولو بده به این سعودی ها ، اونام تبدیلش میکنن به اسلحه و میدن به داعش ، بعدش ما باید کلی هزینه کنیم تا همون داعشی رو که داره با پول خودمون به حیات کثیفش ادامه میده رو از کربلا و نجف دور نگه داریم !!!! باز بگو این عربا سوسمارخورن !!! چه نقشه ای برامون کشیدن . . . . هم پول داعش رو تأمین میکنیم هم هزینه مبارزه باهاش رو پرداخت میکنیم ، فقط بخاطر شهوت بعضیا برای رفتن چندباره به حج عمره و حج واجب !!!! برید تحقیق کنید که پیامبر (صلی الله علیه و آله ) چند تا حج عمره و چند تا حج واجب انجام دادن ؟ 

نمیدونم والا . . . یعنی فکر کردن انقد سخته ؟!!


پ.ن : لینک عکس بالا با ترجمه انگلیسی .

یک اوبونتو چگونه متولد می شود ؟

دوباره ما آوریل شده و ما بی صبرانه منتظر نسخه های 04. اوبونتو هستیم من به شخصه نسخه های اوبونتویی رو که تو ماه آوریل منتشر میشه بیشتر دوست دارم ، اکثر نوآوری های اوبونتو هم برای اولین بار تو نسخه های 04. رونمایی میشن !! حالا در هر صورت ، اینجا یه عکس داریم از مراحلی که طی میشه تا ابونتو 15.04 به دست ما برسه :




هرکسی که اطلاعات فنی لازم رو داشته باشه میتونه به راحتی تو مراحل انتشار اوبونتو شرکت کنه و تو ساحتن سیستم عاملی که دوستش داره سهیم بشه . اگه نمیدونید اوبونتو چیه یه سری به اینجا بزنید. یادتون باشه سیستم عامل دستگاه شما مثل همنشین شما میمونه ، تو انتخاب همنشینتون خیلی دقت کنین

شرید

کتاب شریف نجم الثاقب ، باب دوم ، در اسامی و القاب آن جناب :


لقب شصت و هشتم : شرید 

    مکرر به این لقب مذکور شده در لسان ائمّه (علیهم السلام) خصوص امیر المؤمنین و جناب باقر (علیهما السلام) و شرید به معنی رانده شده است ، یعنی از این خلق منکوس که نه جنابش را شناختند و نه قدر نعمت وجودش را دانستند و نه در مقام شکر گزاری و ادای حقش بر آمدند؛ بلکه پس از یأس اوایل ایشان از غلبه و تسلط بر آن جناب و قتل و قمع ذریه طاهره ، اجلاف [مردان فرو مایه ، نامردان] ایشان به اعانت زبان و قلم در مقام نفی و طردش از قلوب بر آمدند و ادله بر اصل نبودن و نفی تولدش اقامه نمودند و خاطر ها را از یادش محو نمودند. 

خود آن حضرت ، به ابراهیم بن علی بن مهزیار فرمود: « پدرم به من وصیت نمود که منزل نگیرم از زمین ، مگر جایی از آن که از همه جا مخفی تر و دورتر باشد به جهت پنهان نمودن امر خود و محکم کردن محل خود از مکاید اهل ظلال ... » تا آن که می فرماید: « پدرم به من فرمود : بر تو باد ای پسر من ! به ملازمت جاهای نهان از زمین و طلب کردن دورترین آن زیرا که از برای هر ولیّی از اولیای خداوند دشمنی است مغالب و ضدّی است منازع » .


جا داره تا تمام ساعت های سال ۱۳۹۴ خورشیدی رو به این لقب امام زمانمون فکر کنیم ! فکر کنیم که چرا آقای ما باید در دورترین جای های زمین خیمه نشین باشن ؟ ما هم که انگار نه انگار . . . !! اصلا یادمون رفته امام زمانی هم داریم !! به زندگی بدون امام زمانمون عادت کردیم  . . . وای برما