کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم
کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم

از گذشته برای آینده . . .

خب قراره از این به بعد وبلاگ کمی بیشتر رو که البته ممکنه اسمش تغییر کنه با این شکل و آدرس جدید بنویسم ، شعارم هنوز همونه یعنی : « بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم » چون هنوز اعتقاد دارم که مشکل اصلی و پایه ای فکر نکردنه ، اگه کسی شروع کنه به فکر کردن خیلی از مشکلات حل میشه :)

اینجا یه سوال بوجود میاد : چرا WordPress و تمام مطالب خوب وبلاگ قبلی رو ول کردم و ایجا دارم از اول با یه سرویس غیر آزاد کار میکنم ؟!  خب دوستان میدونن که سرویس WordPress فیلتر شده و دیگه به این راحتی نمیشه ازش استفاده کرد و این یکی از مهمترین دلیلا بود ، دلیل بعدی این که میخواستم از آدرس alirezafe.ir استفاده کنم و برای این کار یا باید یه هاست کامل میخریدم و وردپرس نصب می کردم و . . . که این کار هزینه و سختی های خودش رو داشت و یا باید آدرس دامین رو به وبلاگ وصل می کردم ، برای این کار WordPress از من $13 پول خواست و خب من نمیتونستم پرداخت کنم :(  به همین دلیل رفتم دنبال یه سرویس فارسی که امکانات مورد نظرم رو داشته باشه و در آخر به بلاگ اسکای رسیدم .

آدرس alirezafe.blogsky.com رو گرفتم و دامین alirezafe.ir رو بهش وصل کردم و شد اینی که میبینین  امیدوارم که راضی باشین .

همینجوری که گفتم قراره این وبلاگ ادامه همون قبلی یا حتی خود اون باشه البته خیلی بده که نمیشه مطالب اون وبلاگ قبلی رو به راحتی به این منتقل کرد ( البته دارم یه کارایی میکنم ) .

یه برنامه ای هم دارم ، میخوام در حد امکان از انواع رسانه ( ترجمه مدیا  ) استفاه کنم ، یعنی بیشتر عکس ، صوت و اگه شد تصویر استفاده کنم .

تا ببینیم خدا چی میخواد .

نظرات 1 + ارسال نظر
یه‌انقلابی پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 23:10

با سلام

دوست عزیز مطالب وبلاگت رو خوندم. وبلاگ خوبی داری فقط حیف:

مطالب وبلاگ بدون مجوز، طبق قانون دارای کپی‌رایت کامل است. اگر شما مایلی که مطالبت تحت مجوزهای آزاد منتشر بشن باید یکی از مجوزهای آزاد رو برای انتشار مطالبت انتخاب کنی و در وبلاکث قرار بدی

موفق باشی و آزاد

یا علی

ایول ، آدرس وبلاگ رو کی داد ؟!
در هر صورت مرسی که وقت گذاشتی و مطالب رو خوندی ، درباره اون مجوز ها هم این قانون که گفتی رو نمیدونستم ، در آینده نزدیک حتما میرم دنبالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد