کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم
کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم

شادی کنندگان مغرور

قرار شد از رسانه های مختلف خیلی بیشتر در وبلاگ استفاده کنم ، به نظر من یکی از بهترین رسانه هایی که میشه ازشون خیلی خوب استفاده کرد  فُکاهی ها ( البته اگه املاء ش رو درست نوشته باشم ) ، عکس نوشته ها و اینفوگرافیک ها هستن ، از این به بعد سعی میکنم از اینجور رسانه هم تو وبلاگ استفاده کنم 



بدون هیچ توضیحی . . . 


پ.ن : میخواستم این عکس نوشته رو به زبان انگلیسی هم درست کنم ولی ترجمه های انگلیسی قرآن اصلا خوب نبودن و مطلب رو منتقل نمیکردن  اگه کسی میتونه در این باره کمکی بده برام ایمیل بزنه .

نظرات 2 + ارسال نظر
دافودیل جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 19:09

تشکر : )

دافودیل یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 17:24

سلام ، می شه بگی ترجمه فارسی قرآن ت از کیه ؟
ترجمه روان ی ه ....


ترجمه ی آقای مکارم شیرازی ، کلا اکثر ترجمه ها رو تست کردم این ترجمه از همه بهتر و روون تر بود ، ابنم لینکش :
http://tanzil.net/?locale=fa_IR#28:76

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد