کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم
کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم

Not available on App Store

من عاشق این عکس هایی هستم که میتونه تمام مطلب رو برسونه ، به نظرم این عکس ها بهترین نوع رسانه هستن  حتی از فیلم هم بهترن ، بدون هیچ توضیحی بریم این اثر عالی رو ببینیم :



مطلب کاملا روشنه و هیچ توضیحی نیاز نداره 

نظرات 3 + ارسال نظر
دافودیل چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 18:37

عالی بود
من این عکس را (با حفظ حقوق کپی رایت وبلاگ شما ) به دوستام ایمیل کردم
سابجکت ش هم نوشتم : در فروشگاه موجود نیست ....

مرسی
اینجا دنیایه نرم افزار ، اینترنت و دانش آزاده ما کپی رایت نداریم کلا
هرچیزی رو خواستی کپی کن و هرجا دوست داری شیر کن ، اگه دوست داشتی منبع رو بنویس اگرم دوست نداشتی ننویس

سجاد دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 18:23

ممنون از جوابت ولی بازم معنی نداره .. البته من تا حالا با محصولات اپل کار نکردم برای همین این برام معنی خاصی نداره.

بیخیال مهم نیست هر معنایی که داشته باشه. فقط خواستم بگم گزینه های این نظر سنجی کنار وبلاگت جالبه.

حالا بازم روش فکر کن
جالبی از خودتونه ، اون نظر سنجی هم داستان داره باید صبر کنیم تعداد زیادی رای بدن بعد درباره نظرات و گزینه ها یه مطلب بنویسیم

سجاد دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 06:47

???
خب یعنی چه؟ مشخصه که این اتیکت ها فتوشابی روی وسایل چسبونده شدن اما منظور از این کار چیه؟

یا خدا ؟! مگه تفاوتی داره ؟!؟!؟!؟!! چه فتوشاپ چه واقعی ؟!
مهم اون چیزیه که روی اون برچسب ها نوشته شده . . .
میگه این چیزا توی اپ استور اپل پیدا نمیشه ! یعنی توی فضای مجازی پیدا نمیشه ! !! یعنی باید بری توی زمین بازی تا بتونی فوتبال بازی کنی ، شن بازی کنی . . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد