کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم
کمی بیشتر

کمی بیشتر

بیا تا کمی بیشتر فکر کنیم

توصیه شده برای شما ، قسمت چهارم ( چیکار میتونه انجام بده ؟ )

دیگه مقدمه نمیگیم فقط به کسایی که باره اول این مطلب سریالی رو میخونن توصیه میکنیم تا حتما حتما قسمت های قبلی رو روی وبلاگ پیدا کنن و بخونن
تو قسمت قبلی شما همینجوری دستی دستی صاحب یه سایت شدید ، با توجه به این که از سایت قبلی خوشتون اومده و تونستین پول خوبی به جیب بزنین به این فکر افتادین تا یه سایت دیگه بزنید !! یه شبکه اجتماعی !!! البته نه در حد شبکه های خفنی مثل فیسبوک و . . . ولی حالتش به همون شکله ، یعنی انتشار مطالب ، دوستی ، عکس ، فیلم ، لینک ، ویدئو و هزارتا چیز دیگه !! با توجه به تجربه ای که کسب کردید میدونید این کار نیاز به یه سرمایه بزرگ و یه تیم برنامه نویسی و پشتیبانی قوی داره !!! ولی مشکلی نیست با تبلیغتی که رو سایت قرار میدید و اون روش هایی خلاقانه ای که یاد گرفتید به راحتی میتونید هزینه ها رو جبران کنید !!!
با جمع کردن یه تیم خیلی خوب و داشتن یه ایده خیلی قشنگ کارتون رو شروع میکنید ، تو چند ماه اول کاربر زیادی ندارید ولی با تبلیغات خوب و طراحی قشنگ سایتتون کم کم تعداد کاربرای زیادی رو جذب میکنید و خب طبیعتا نظر شرکت ها و کمپانی های مختلف هم به سمت شما جلب میشه ، هر شرکت دوست داره یه صفحه اختصاصی برای خودش داشته باشه و واسه اینکار پول هم میده ، تازه میخواد تو سایت شما تبلیغات هم انجام بده که با پیشنهاد خوب شما مواجه میشه : ما تبلیغات رو با توجه به سلایق ،دوستان ، محل زندگی ، نوع تحصیلات و اطلاعات خیلی خوبی که هر کاربر در زمان ثبت نام و در طول زمان استفادش از شبکه اجتماعی ما توی سایت وارد کرده بهش نشون میدیم !! ما یه پروفایل مخصوص هر کاربر داریم و نرم افزار هایی که میتونن اطلاعات این پروفایل رو تجزه و تحلیل کنن ، در نهایت تبلیغی به کاربر نشون میدیم که به احتمال خیلی زیاد میپسنده !!!! عجب پیشنهادی !!!

تعداد زیادی از شرکت ها از شما خواستن تا تو سایتتون براشون تبلیغات هوشمندانه انجام بدید ، اما . . . هزینه ها خیلی خیلی زیاد شدن چون تعداد کاربرا هر روز بیشتر میشن و این تعداد کاربر نیاز به پشتیبانی فنی خیلی قوی داره ، شما نیاز به کارمند ها و سخت افزار های جدیدی دارید و نمیتوند بیش از حد تو سایتتون تبلیغات کنین چون مردم از تبلیغات اضافی خوششون نمیاد !!!
خب پشنهادتون چیه ؟ اگه همینجوری پیش بریم در بهترین حالت ضرر نمیکنید و دخل و خرجتون با هم یکی میشه ، خبری از سود نیست !!!! و همونجور که گفتیم اصلی ترین دلیل شما برای این کار سود بوده !!!
چی شد به نتیجه ای رسیدین ؟ . . . کم کم دارین نا امید میشین که یه روز یه آقایی میاد و یه پیشنهاد بسیار وسوسه کننده به شما میده ، از شما میخواد که اطلاعات آنالیز شده ، کامل و دقیق کاربرای یه کشور خاص یا یه شهر خاص رو بهش بدید ، اطلاعات تک تک شهروندان یه شهر یا یه کشور رو ، اون شهروندان چه دوستایی دارن ؟ از چی خوششون میاد ؟ عاشق کی هستن ؟ رشته تحصیلیشون چیه ؟ قبلا با کی بودن ؟ پدرشون چیکارست ؟ و خلاصه هر اطلاعاتی رو که دارین !!!! و به جاش یه پول خیلی چشمگیری به شما میده !! پولی که قراره سود شما از این همه زحمتی که کشیدید باشه ، اما شما متعهد شدید !!! متعهد شدید تا اطلاعات کاربرا رو در نهایت امنیت پیش خودتون نگه دارید !! کاربرا به شما اطمینان کردن !! به اون آقای پولدار میگید که نمیتونید این کارو انجام بدید و این خلاف قانونه و اخلاقه ! اون شخص از پیش شما میره ، شبکه های اجتماعی دیگه ای هم هستن ، چند روزی با خودتون کلنجار میرید ، اما چه فایده دیگه اون شخص رفته ، به احتمال زیاد داره اطلاعات مورد نظرش رو از یه شبکه اجتماعی دیگه میگیره !!! بعد از چند روز اون شخص برمیگرده و مبلغ بیشتری رو به شما پیشنهاد میکنه و به شما اطمینان میده که این اطلاعات جایی درز نمیکنه و کسی از این موضوع خبردار نمیشه ، شما این بار اشتباه نمیکنید و در ازای اون مبلغ زیاد اطلاعات رو بهش میدید !!! تبریک میگیم ، پروژه شما به سود دهی رسیده !!

باید توجه داشته باشیم قبل از این که داستان سایت های شما شروع بشه ما یه فرضی رو در نظر گرفتیم ، اصلی ترین و مهمترین دلیل هر کاری سوده مادی اون کاره و تمام این داستان بر این فرض استواره ، در غیر این صورت شما احتمالا به خیلی از این کارا دست نمیزدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد